Overgang naar Digitaal versturen van besluiten voor Bureau Diergeneesmiddelen
Het Bureau Diergeneesmiddelen stuurde normaal gesproken geprinte besluiten naar handelsvergunninghouders van diergeneesmiddelen. Dit proces is niet erg efficiënt en kost bovendien veel papier. Om de processen van het Bureau Diergeneesmiddelen te optimaliseren en tegemoet te komen aan de behoeften van de vergunninghouders, is besloten om besluiten alleen nog digitaal op te stellen en te versturen.
Het is daarom belangrijk dat wij van alle handelsvergunninghouders van diergeneesmiddelen een e-mailadres hebben om de digitale besluiten naartoe te sturen. Wij ontvangen uw e-mailadres graag voor 1 oktober 2022.
Wij adviseren u om hiervoor een algemeen e-mailadres te gebruiken (bijvoorbeeld registratie@naamfirma.nl), een e-mailadres dat niet is gekoppeld aan een specifieke medewerker en daardoor lang gebruikt kan worden. Staat uw bedrijf als meerdere juridische entiteiten of afzonderlijke vestigingen in ons systeem? Dan vult u voor iedere afzonderlijke juridische entiteit of vestiging een apart formulier in. Wij vragen namelijk om een bewijs waaruit blijkt dat de door u ingestuurde melding valide is.
Geef het e-mail adres dat u wilt gebruiken voor het ontvangen van digitale besluiten door via dit formulier.
Wilt u dat alle besluiten van deze afzonderlijke vestigingen wel naar hetzelfde algemene e-mailadres gestuurd worden? Dan geeft u hetzelfde e-mailadres meerdere keren aan ons door.